Kom igång med din släktforskning 10 december 2019

Tisdagen den 10 december 2019 startar Lunds släktforskarförening en nybörjarkurs på eftermiddagstid  i samarbete med Träffpunkt Arkivgatan, där också kursen äger rum. Kostnad 800:- för sex tillfällen, fem om tre undervisningstimmar (á 45 minuter), totalt 15 timmar, samt ett studiebesök på Landsarkivet. I priset ingår även medlemskap i Lunds släktforskarförening för år 2020. Vi kan också erbjuda ett 13-veckors abonnemang på ArkivDigital för 395:-.

Det är en fördel om du har en egen bärbar dator att ta med, men det går lika bra med skrivblock och penna.

Minst fem deltagare krävs för en kursstart. Mer information och anmälan görs till Katarina Hammar, Träffpunkt Arkivgatan. Mailadress: katarina.hammar@lund.se