Bli medlem!

Genom LSF kan du få kontakt med andra släktforskningsintresserade personer i lundaområdet. Som medlem får du inbjudan till våra sammankomster, ca  8-10 gånger per år (se programmet för innevarande år i egen flik). Du får dessutom vårt medlemsblad Lundagenealogen två gånger per år. Om du önskar få tidningen digitalt anger du detta i ansökan nedan, annars kommer den i pappersform.

Hur blir jag medlem?

Anmäl dig genom att fylla i nedanstående Medlemsansökan

Medlemsavgiften är from år 2022 180 kr/år. Makar/sambos betalar 240 kr/år tillsammans. Avgiften för personer bosatta utomlands är 200 kr/år. För dem som inte varit medlemmar tidigare och som anmäler sig efter 1/8, gäller halv avgift.
Medlemsavgiften sätts in på bg 5911-4413. Glöm inte att ange ditt namn och för vilket år avgiften gäller.
Det går även bra att betala med Swish till 123 657 85 12

Lunds Släktforskarförening

Medlemsansökan

Ange om du önskar få våra digitala nyhetsbrev.

Ange om du önskar lösenord till databasen "Lund inom vallarna/Lunds Stadsägor"

Ange om du önskar Lundagenealogen digitalt som PDF-tidning istället för som papperstidning.

Hur vill du betala medlemsavgiften

LSF hantering av personuppgifter

Läs om hur Lunds släktforskarförening hanterar personuppgifter här.

Har du andra frågor kring ditt medlemskap kan du skriva ett mail till
    medlem@lundsslaktforskarforening.se