Bli medlem!

Genom LSF kan du få kontakt med andra släktforskningsintresserade personer i lundaområdet. Som medlem får du inbjudan till våra sammankomster, ca  8-10 gånger per år (se programmet för innevarande år i egen flik). Du får dessutom vårt medlemsblad Lundagenealogen två gånger per år.

Hur blir jag medlem?

Anmäl dig genom att skicka ett mail till
medlem@lundsslaktforskarforening.se, eller genom att skicka ett brev till
Eva von Rosen, Spinnarevägen 38, 247 35 Södra Sandby

Medlemsavgiften är 160 kr/år. Makar/sambos betalar 210 kr/år tillsammans. Avgiften för personer bosatta utomlands är 200 kr/år. För dem, som inte varit medlemmar tidigare och som anmäler sig efter 1/8, gäller halv avgift. Medlemsavgiften sätts in på pg 498 4745-2. Glöm inte att ange namn, adress och för vilket år avgiften gäller.

Det finns även möjlighet att anmäla en e-postadress. Det krävs enligt GDPR ett aktivt medgivande från medlemmen, för att LSF skall få lagra denna. De medlemmar, som vill anmäla en e-postadress, kan skicka e-post till medlem@lundsslaktforskarforening.se och be om en länk till ett anmälningsformulär för detta.

LSF hantering av personuppgifter

Läs om hur Lunds släktforskarförening hanterar personuppgifter här.